بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نکونام با خبرنگاران و نشست‌های خبری حال نمی‌کند‍! | توهین آشکار به جامعه رسانه‌ای

  • کد خبر: ۲۲۰۲۷۰
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
نکونام با خبرنگاران و نشست‌های خبری حال نمی‌کند‍! | توهین آشکار به جامعه رسانه‌ای
مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال مدعی شده، چون نکونام با خبرنگاران و نشست‌های خبری حال نمی‌کند، در نشست‌های قبل و بعد از بازی حاضر نمی‌شود!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اظهارات مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال درباره چرایی عدم حضور جواد نکونام در نشست‌های خبری به یک سوژه داغ  و دستمایه‌ای برای انتقاد از سرمربی استقلال و دستیارش تبدیل شده است.

وقتی خبرنگاران از هاشمی‌نسب سوال کردند که چرا نکونام به نشست‌های خبری نمی‌آید و به جامعه رسانه‌ای احترام نمی‌گذارد با یک سوال عجیب و دور از انتظار مواجه شدند. هاشمی‌نسب بی آنکه ابایی از بیان این جمله داشته باشد از قول نکونام اعلام کرد که، چون او با خبرنگاران و نشست‌های خبری به اصطلاح او حال نمی‌کند! حاضر به شرکت در نشست‌ها نیست!


این پاسخ با انتقاد‌هایی از سوی رسانه‌ها مواجه شده و روشن نیست که آیا جوابی که هاشمی‌نسب در نشست خبری داده خواسته سرمربی استقلال بوده یا اینکه مربی استقلال به طور فی البداهه چنین جمله‌ای را به زبان آورده است.

بدون شک اگر نکونام بخواهد به همین منوال ادامه دهد با جرایم سنگینی از سوی سازمان لیگ مواجه خواهد شد کما اینکه همین حالا از سوی سازمان لیگ جرایمی برای این مربی در نظر گرفته شده است و روشن نیست که چرا سرمربی استقلال دائم دستیارانش را به نشست‌های خبری می‌فرستد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->